Tomislav Ostojić
mag. paed. et mag. educ. inf.KRATKA BIOGRAFIJA
Tomislav Ostojić rođen je1977. godine u Postojni, u Republici Sloveniji, a do svoje 18 godine živio je u Čabru, gdje je završio osnovnu školu u školi „Petar Zrinski“ Čabar i gimnaziju u srednjoj školi „Vladimir Nazor“. Na Sveučilištu u Rijeci završio je dvopredmetni studij informatike i pedagogije na Filozofskom fakultetu.
Od 2007. godine radi kao profesor informatike u Gimnaziji dr. Ivana Kranjčeva u Đurđevcu. Od rujna 2012. do kolovoza 2014. godine, kao član tima sudjelovao je u projektu W.A.T.E.R., a od rujna 2016. godine sudjeluje u međunarodnom projektu ERASMUS + IMAGINE.
Sudjelovao je u radu na cjelovitoj kurikularnoj reformi kao član Stručne radne skupine pri Ministarstvu, znanosti i obrazovanja, a koordinator je škole u uspostavi sustava razvoja digitalno zrelih škola – pilot projekt „e-Škole“, tehnička potpora u tom projektu, te voditelj vanjskog vrednovanja istog projekta.
Ostojić je osnivač i aktivan član Autonomnog Alternativnog Kluba Kulture 46, kao voditelj sekcije odgoja i obrazovanja. Doprinos popularizaciji prirodnih i tehničkih znanosti dao je kao voditelj i predavač Ljetne škole programiranja i robotike. Ljetna škola programiranja i robotike održana je 2016., 2017. i 2018. godine i ukupno je kroz nju prošlo više od 300 polaznika i održano preko 800 sati predavanja.
Polaznik je druge godine Poslijediplomskog doktorskog studija „Istraživanje u edukaciji u području prirodnih i tehničkih znanosti“ na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Splitu.
Polja interesa leže mu u primjeni robotike, strojnog učenja i umjetne inteligencije u poučavanju osnovnih tehničkih i informatičkih principa u učenje programiranja. Na CUC-u 2016. održao je predavanje s naslovom „Robotikom do programerskog duha“ te 2017. predstavio je istraživanje „Primjenjivost naučenog – motivacijski čimbenik“. Na Mipro-u 2018. u Opatiji predstavio istraživanje zajedno s J. Horvat Vlahović, prof. savjetnik: „Utjecaj tehnologije na motivaciju nastavnika u srednjim školama (preliminarno istraživanje)“, te samostalno istraživanje: „Applicability of knowledge: Motivational factor for beginning learners of programming“ (10.23919/MIPRO.2018.8400093) koje je izašlo u IEEE bazi. Stručni istraživački rad: „Umjetna inteligencija u obrazovanju: AI – alat za stvaranje profila učenika“ publiciran je u časopisu „Suvremena pitanja“ – časopis za prosvjetu i kulturu, Mostarskog sveučilišta i Matice hrvatske br. 23 2017.
Za dosad postignute rezultate na popularizaciji prirodnih i tehničkih znanosti, Tomislav Ostojić dodijeljeno je Javno priznanja Povelja Grada Đurđevca za 2016. godinu. Od 2018. godine je voditelj Zajednice tehničke kulture grada Đurđevca.
Ostojić je dobitnik nagrade gradske knjižnice za kratku priču u 2018. godini.
Ostojić je u na ravnateljskom radnom mjestu Gimnazije dr. Ivana Kranjčeva Đurđevac od rujna 2019. godine